Dag 05

Vad är kärlek?
Kärlek för mig kan betyda många olika saker.
Det kan vara kärlek till ens pojkvän/flickvän, sin familj och sina släktingar,vännerna och även kärlek till djur och intressen.
Visst är det skönt att ha kärlek i form av en flickvän eller pojkvän, allt känns så mkt tryggare då och man känner sig speciell.
Hittar man den rätta kärleken så är allt perfekt, perfekt kärlek för mig är att man älskar varandra, delar allt med varandra och bråkar med varande. vad fan vore kärlek utan bråk?
Älskar känslan när man precis blivit sams efter att ha bråkat med sin pojkvän :)

Sen är de det där med kompiskärlek, det är nog den viktigaste kärleken för mig.
Att ha bra och nära kompisar som man stöttar än i det man gör, säger till om man gör något fel och älskar än för precis den man är.
Kompisar är så jävla viktigt!!!

Och sen till kärlek till familj och släktingar, jag får så jävla mycket kärlek av mina föräldrar även ifall man inte alltid fattar att dom bara försöker hjälpa än.
Mina föräldrar har gett mig allt, dom har gett mig liv, självkänsla och en stark personlighet.

Något jag älskar är också musik, jag skulle ärligt talat inte kunna överleva utan musik.Musik gör mig så jävla lycklig.
Så gött att lyssna på en snabb och skön låt när man är glad.
När man är ledsen är de skitskönt att lyssna på en långsam sorglig låt så att man kan få gråta ut.

En sista kärlek för mig är min katt, jag älskar honom så jävla mkt.
Han är så mysig och rolig och gaaah

Så nu vet ni lite mer om vad jag tycker är kärlek

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

du har så jävla rätt :) <3

2010-12-04 @ 12:50:24
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0