Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek


Jag började snacka med en kille på msn våren 2008, jag var bara 14 år men ändå ganska mogen för min ålder.
Vi träffades första gången den 14 Juni och träffades varje dag , den 16 juni blev vi tillsammans.
Han bodde i Värnamo så vi kunde inte träffas hela tiden, men eftersom jag hade sommarkortet så kunde jag träffa honom ganska ofta.
Jag åkte ofast till Värnamo och träffade honom, vi hade det jättebra!
Det var nog en av dom tillfällena i livet som jag varit som mest lycklig :)
Kommer ihåg att varje gång jag var hemma hos honom så åt dom korv, så jag åt aldrig där, hans mamma trodde att jag hade ätstörningar lol xD
I mitten av Oktober 2008 gjorde vi slut eftersom vi inte längre klarade av avståndet.
En vecka senare gick han på konsert i Huskvarna med en ny tjej!

Hans namn är förresten William Lindahl, och jag snackar fortfarande med honom ibland,
han är fortfarande lika efterbliven och knäpp haha!
Man glömmer lixom aldrig riktigt sin första kärlek, ibland tänker jag tillbaka och saknar det såklart.

Kommentarer
Postat av: josefine

gulligt :)

2010-12-01 @ 10:22:33
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

naaw :(

2010-12-01 @ 11:34:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0