Beger mig till Ölmstad

Jag fick sluta lite tidigare, mötte Jimmy tog en cigg och fick busskortet.
Tog bussen tillsammans ner till Huskvarna och där skiljdes vi åt, helt sjukt vad bra det känns med honom hehh. ska inte tråka ut er med allt kärlek snack.

När jag kom hem hade min fina mjukisdress kommit, bild på den kommer ikväll ofc!
Nu ska jag iallafall fixa till mitt hår lite, sen lämnar jag Huskvarna för att åka till min lilla sjukling Thess i Ölmstad ;)
Ska vara världens gulligaste vän och ta med mig lite godsaker heheh :)


Visst ser de gott ut?;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hihihi du är bäst :*

2010-12-20 @ 17:24:02
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0