Sommartest

2010’s sommartest
Har du druckit tills du spytt? nej
Sårat någon? lite tror jag.. ÅNGRAR!
Förlorat en vän? NONO
Träffat nya människor? JAH!
Kysst en främling? aop
Tagit droger? Nej
Haft en sommarflört? En aning
Gråtit? nej, facktiskt inte
Skrattat tills du kissat på dig? JAAH, oops
Tältat? NEJ
Varit vaken en hel natt? ja..
Solat? JAH då det vatt tillfälle till sol, dvs i början av lovet..
Badat? så gott jag kunnat..
Haft ett förhållande? OHNO
Gjort dig riktigt illa? Nej :D.
Gjort några nya percingar/ tatueringar? NO, men kanske kommer i höst...
Läst en bok? HAHA nej
Skickat fel sms med flit? nejj
Suttit vid datan en hel natt? No
Näckat? YEES
Solat naken? Toppless...?
Fått utegångsförbud? Jao
Sagt “jag älskar dig” och menat det? ABSOLUUUT
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? OHNO
Varit i slagsmål? NEJ ;)
Pussat någon utav samma kön? Ja,
Sjungit högt på ett berg? Hah fan det missade jag,.
Kysst någon i regnet? niix
Kysst någon i skogen ? niix
Kysst någon du inte borde? ohja
Tappat rösten? noep
varit på festival? Nej,
Gått upp i vikt? Har jag säkert ;( inte speciellt glad över det,
Gått ner i vikt? hooppas det!!
Brännt dig? Nejdå jag är ingen klenis.
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Jorrå
Varit utomlands? Nej :(
Gjort ett bra köp? Allt jag köper är bra på något sätt!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Jorrå^
haft skadeglädje? HAH Ja!
Sovit under bar himmel? Självklart sickan
Vad kommer du sakna mest? Hela sommarlovet :)
2010’s sommartest
Har du druckit tills du spytt? nej
Sårat någon? ja
Förlorat en vän? nej
Träffat nya människor? att jag har
Kysst en främling? ja
Tagit droger? Nej
Haft en sommarflört? jarå
Gråtit? japp
Skrattat tills du kissat på dig? Jtss
Tältat? ja
Varit vaken en hel natt? ja..
Solat? jepp
Badat?ohja
Haft ett förhållande? myess
Gjort dig riktigt illa? nae
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej
Läst en bok? ja
Skickat fel sms med flit? nej
Suttit vid datan en hel natt? ja
Näckat? nej
Solat naken? nej
Fått utegångsförbud? nej
Sagt “jag älskar dig” och menat det? jaa
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? typ
Pussat någon utav samma kön? nae tror ej det
Sjungit högt på ett berg? nej
Kysst någon i regnet? ja
Kysst någon i skogen ?nej
Kysst någon du inte borde? jaa
Tappat rösten? haha ah
varit på festival? nej egentligen inte
Gått upp i vikt? nej
Gått ner i vikt? nej
Brännt dig? nesh
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nesh
Varit utomlands? jahadå :D
Gjort ett bra köp?flera (:
Tagit upp kontakten med en gammal vän? yess
haft skadeglädje? som fan ;D
Sovit under bar himmel? nae
Vad kommer du sakna mest?ehm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0